vineri, 20 noiembrie 2009

As face-o lupa uriasa, sa-mi vada fata si cel mai mare ochi al tau

Primul ciob
Daca te-ai culca odata-n somnul meu, m-ai intelege. Te-ai intoarce pe-o parte si pe alta si te-ai rostogoli pe-o parte, spoi pe cealalta, parte peste parte si te-ai trezi... in visul altui om.
"Si daca am fruntea purtata, nu e din vina mea."

Ciob
"O sa-mi invat pe de rost iubirile. Din povestite."
"Da` aia nu mai tace niciodata?"

Al treilea ciob
Esti murdar la gura de-atata tacere. Mananci si-apoi vomiti liniste. Cred ca in tine inima-si trage spuza ecoului cand spune: "Imi place sa tac. Sa tic-tac."

Ciob
Ultima data mi-am spus ca nu voi ajunge vreodata sa am sub falci numele voastre, sa le-ntorc cu limba rasucita, in apasare peste crapaturile dintre prenumele compuse. Limba mea e sfanta nascatoare de consoane. Cand simtiti ca va cheama prea moale, prea fainos, aduceti-va chemarea la mine.
Vedeti... mi-ati stricat niste masele.





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 Somn fara de nord. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemesfree