duminică, 22 noiembrie 2009

La 10 toata lumea iese din ascunzatoare

Ai vazut  tu asta? Te-a mestecat cerul si-a facut  rosu in gat. L-ai manjit si mai sustii ca ai jargonul transparentei. Eu mi-am dorit mereu sa  am suflul oranj, cafeniu soptit, picat in pacat pictat, dar  el e in dungi monocrome, stii tu de care. Caci voi ati crezut ca el ajunsese sa  se  sinucida si l-ati dus la nebuni, din greseala, apoi ...ca daca voi asta credeti  ca inseamna sa-si traga aerul din propriul piept... de guler. Sa-l dezbrace. Caci eu stau nuda-n mine, asteptand sa ma nasc printre voi.
Asa ca-ti amintesti, de aia te vreau curand, sa-ti golesti pasta pe mine, sa ma mazgalesti pana n-o sa mai fie loc nici  de buricul Evei.
Dar tu te dai apusului si tot ce pot sa fac, e sa-ncep sa ma-mbrac pastelat.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 Somn fara de nord. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemesfree