vineri, 15 ianuarie 2010

Mi-ar ramane roase, guralive simturile

Mi-as tine mana toata ziua pe fruntea ta, mi-e bine cand iti lasi fata moale, sa mi se incrusteze pe palma si-apoi sa se lungeasca pana sub incheietura si sa-si creasca-n respiratia calda o coada care cade neatenta pe sub maneca puloverului meu. Uite-asa am devenit colectionara suflului tau: toate-mi vin pe sub haine mai bine decat lenjeria intima. La san le incalzesc, le apropii de ce tin sa fie, vreau sa fie naiv si sa nu vorbeasca.
Naiva poate fi doar tacerea unui om si vorba unui caine cu o laba rupta.
La trecerea de pietoni, suflul tau - mereu neatent. Prinzi de doua ori un rosu. Asteptarea e o pedeapsa. Scrisul te napadeste.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 Somn fara de nord. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemesfree