vineri, 15 ianuarie 2010

Ce marime porti? Pe-a mea cumva?

Cand eram mica, eram convinsa ca am fost odata mare. Am fost, dar nu am ramas, caci ii imbracam pe copiii mei si intr-o zi mai grea am intrat la apa. M-am micsorat si-apoi m-au tot probat vreo doi oameni obezi, pana cand m-au cam largit. Dar in esenta, se-ntelege, eu stau bine doar pe papusi si pe Iepurila si pe Fratele lui.
Vedeti voi, cei care ma credeti un om trist, ce  vreau sa fac inca din vremea cand ma potriveam cu voi, e sa fiu, sa sun ca "pentru voi". Asa veti avea nevoie de mine pentru ca doar eu stiu ce urmeaza de la mine incolo. Si nu, nu va deranjati sa va ridicati pe varfuri, am avut grija sa n-aveti cum sa vedeti nimic.
Dar azi, aziul asta vechi de cateva ceasuri sau zile, nu se mai stie nimic de orbita mea. Eu doar bazai, nu ca sa ma auziti, dar ca sa ma asigur ca mai sunt langa mine.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 Somn fara de nord. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemesfree