vineri, 29 mai 2009

Cu palma la ochi, sa nu-ti vad antonimul

In incruntarea ta aud copii visand si numai eu ti-i calc pe somn. M-am purtat desculta de zgomot pe-acolo si pana-n glezne am intrat in cosmarul tau afurisit, de-mi sta mereu pe limba. Mi-e clar... tu calci odata cu pleiada oamenilor greu de dormit, carora le cresc maluri de nori. Si da, acum inteleg cum de-ti place sa topai, sa topai din gand in gand, din cand in cand, din mine-n altii, deseori: ca sa te-nveti cu salturile pe cer senin, cand singur tu te innorezi. As vrea sa te imbratisez, de sa-ti scurg toata ploaia!

2 comentarii:

bug spunea...

Foarte frumos, maliguta mea calda..Deci, tema : Scrii si postezi macar de 2 ori pe saptamana de acum inainte. Nu accept refuzuri si amanari!
Multumesc

bug spunea...

Foarte frumos, maliguta mea calda..Deci, tema : Scrii si postezi macar de 2 ori pe saptamana de acum inainte. Nu accept refuzuri si amanari!
Multumesc

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 Somn fara de nord. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemesfree