sâmbătă, 25 iulie 2009

Doar geamanul se poate explica singur

Mi-ar placea sa ma stiu un om al lui “adica’. Adica sa o aflu, caci la mine cunoasterea intinde capul de javra mereu in preajma voastra. De asta abia de reusesc sa ma numar pe-un varf de deget, de asta abia de imi iese garnitura pe care o prepar pentru vietile voastre [da, nu sunt un bucatar reusit, voi m-ati gresit?; uneori scap solnita-n mare si usuc semintele incoltite scapand o lingura de soare peste ele]. Ehei, exagerati si voi! Dupa cum ziceam, pentru ca voi stiti si o faceti si pentru mine.
Adica vreau sa imi ziceti, intelegeti voi? Adica sa mi-o furati, sa va arunc in poale pacatul lui [adica]
Mi-e dat sa ma constat si daca nu sa fiu in rezonanta cu mine, macar sa ma pricep nu pe mine, ci la miscat capul a napasta.
Sunt tristi oamenii astia cusuti cu un "adica". Se nasc pe-o fila de caiet si mor casati pe urmatoarea, doar ca lor nu le mai trebuie si indigo.
.dar, normal, fiecare cu ortografia luI

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 Somn fara de nord. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemesfree